Verhalende video’s: inspiratie voor ondernemers

IRIS Corporate Finance

Overname Experts

IRIS Corporate Finance is een prominente speler in de realisatie van overnametransacties voor ondernemers, wereldwijd. Hun aanpak benadrukt de hoogste kwaliteit in transacties. Upstream Marketing brengt deze ondernemersreis tot leven, niet alleen door tesimonial video’s maar ook met boeiende fotografie en interviews die resoneren bij andere ondernemers.

Short form video’s voor LinkedIn-advertising

Bij Upstream erkennen we de schaarsheid van tijd bij onze doelgroep. We maken gebruik van korte, pakkende testimonial video’s, die inspelen op het principe van sociale bevestiging. Deze video’s, geoptimaliseerd voor LinkedIn-advertising, leiden potentiële klanten naar de website van IRIS Corporate Finance. Hier worden zij ondergedompeld in de wereld van ondernemerssuccesverhalen, wat niet alleen inspireert maar ook het vertrouwen in IRIS CF versterkt.

Meeslepende artikelen: storytelling en emotie als sleutel

Elk artikel dat we publiceren is meer dan alleen tekst; het is een verhaal dat emotie oproept. Door storytelling toe te passen, creëren we een diepere connectie met de lezer, gebruikmakend van de principes van sociale bevestiging en het effect van verhalendheid. Op de website, magazines, kranten en vakbladen.

 

YouTube strategie

De YouTube-strategie is gericht op het visualiseren van succesverhalen van ondernemers. Upstream creëert unieke videocontent die niet alleen informatief is, maar ook een blijvende indruk achterlaat bij de kijker. Het is voor ons een bekend gegeven: het succes van de ene ondernemer inspireert en trekt andere ondernemers aan hetzelfde te doen.

Drukwerk uitoefenen

Met de inzet van storytelling verdiepen we de band met onze lezers, door in te spelen op de principes van sociale bevestiging en de kracht van het verhaal. Dit doen we zowel online als in onze magazines, kranten en vakbladen.

“Upstream Marketing speelt een cruciale rol in de ontwikkeling van het merk IRIS Corporate Finance en de acquisitie van nieuwe klanten. Ze leveren hoogwaardige content die het merk versterkt, zowel op LinkedIn, in vakbladen als op de website van IRIS CF.”