Van personeel tot 100 miljoen omzet, Upstream vertelt het verhaal van ThuisinBouwen

ThuisinBouwen

Nieuw personeel, klanten en een ijzersterk merk

Het verhaal begint met Evert de Jong, de toenmalige hoofduitvoerder van ThuisinBouwen. Op zoek naar een veelzijdig en enthousiast bureau ontmoette Evert Upstream in 2019. Sindsdien zijn we de betrouwbare partner voor nieuw personeel, klanten en een krachtig merk.

Met hoogwaardige video- & fotografieproducties brengen we de online kanalen naar nieuwe hoogtes. Nogmaals bedankt, Evert. Goed om te zien dat je tot de directie bent toegetreden.

75% omzet uit projectmatig bouwen

Ard Dunnink, mede-eigenaar van ThuisinBouwen, zocht een hands-on marketingpartner om projectontwikkelaars en vastgoedbeleggers aan te trekken. Upstream startte met het vastleggen van alle projecten via dronevideo’s, dronefotografie, fotografie en video. Op de website en social media, samen met testimonial video’s, tonen we hoe ThuisinBouwen als totale ontzorgpartner voor ontwikkelaars opereert en rendabele projecten realiseert.

Ard streefde naar meer projectverkopen, en dat is gelukt. Dus Ard, wat wordt het volgende project?

Bekijk de video

Hoe Upstream nieuw talent blijft overtuigen

Evert de Jong, samen met de directie, stond voor de uitdaging om nieuw talent aan te trekken. Terwijl de concurrentie tienduizenden euro’s aan recruiters besteden, koos ThuisinBouwen voor een langetermijnvisie met Upstream.

Dankzij fotografie die vakmanschap belichtte en video’s die de verhalen van de timmerlieden benadrukten, creëerden we niet alleen een aantrekkelijke positie, maar ook meetbare resultaten. Binnen no-time stapelde de sollicitaties zich op.

Magische grens van 100 miljoen doorbroken

In de afgelopen jaren heeft ThuisinBouwen niet alleen een indrukwekkende groei doorgemaakt op social media, maar ook in kracht. Van scrollen op Instagram tot lovende reacties op LinkedIn, de online aanwezigheid is door Upstream uitgegroeid tot een krachtige vertegenwoordiging van wie ze zijn.

Een bekend merk dat vertrouwen bij klanten wekt, kansen voor nieuw talent en een onbetwiste positie in de markt. En wat dacht je? Samen hebben we de magische grens van 100 miljoen omzet doorbroken.

25% omzet uit particuliere kavelbouw

Upstream verdubbelt de verkoopkansen aanzienlijk met de unieke marketingaanpak “Van bouwkavel tot droomwoning.” Onze inspirerende video van het inspiratiecentrum heeft organisch meer dan 10.000 harten verovert. Ook met de short-form-content brengen we de ervaring fysiek naar mensen toe. Alle nieuwbouwwoningen kun je online ervaren in prachtige fotografie en korte video’s. Van het inspiratiecentrum tot de open huizen, Upstream zorgt voor nieuwe particuliere klanten.

Social advertising stuwt bezoekersaantallen bij de Open Huizen en evenementen

Upstream Marketing beinvloed de socialmedia positie van Thuisinbouwen.
Upstream’s strategische inzet van social advertising heeft geleid tot aanzienlijke stijgingen in bezoekersaantallen tijdens de Open Huizen en evenementen. Door gerichte campagnes op Facebook, Instagram en LinkedIn zorgen we ervoor dat potentiële kopers geïnspireerd en betrokken raken, wat resulteert in drukbezochte evenementen.
Instagram volgers
800
Linkedin volgers
600
Facebook volgers
450

“Echt topwerk van het Upstream-team! Ze brengen alles prachtig in beeld, maar denken ook proactief mee bij het aantrekken van nieuw talent en klanten. Het doel was om ThuisinBouwen op de kaart te zetten, en dat doen we! Bedankt, jongens!”

Evert de Jong – Directeur bij ThuisinBouwen

“Upstream is een verlengstuk van ons ThuisinBouwen-team geworden. Ik zocht naar een hands-on bureau om projectontwikkelaars en beleggers aan te trekken. De aanpak van Upstream leidt tot aantoonbare resultaten. Cheers, Upstream! Lekker doorgaan zo.”

Ard Dunnink– Directeur bij ThuisinBouwen

Dankzij onze social media bereiken we: